• Beste leden S.V. Mariënheem,

Zoals we eerder hebben gecommuniceerd zal Ozan onze vereniging na dit seizoen verlaten als trainer/coach van het 1e elftal.
    Daarom zijn er de afgelopen weken gesprekken gevoerd met nieuwe kandidaten voor het volgende seizoen.

We hebben meerdere sollicitaties mogen ontvangen en daaruit zijn 3 kandidaten geselecteerd waarmee we het gesprek aangegaan zijn. Na meerdere prettige gesprekken hebben we besloten de samenwerking aan te gaan met Danny Berghuis.

Danny is 35 jaar, woonachtig in Lemelerveld en heeft zelf z’n 10 jaar in het 1e elftal van V.V. Lemelerveld gevoetbald.
    Daarnaast heeft Danny ervaring als voetbaltrainer bij jeugd- en senioren elftallen, waaronder 2 jaar JO19 (Hoofdklasse)
    en 4 jaar het 2e elftal (reserve 2eklasse). We zijn erg blij dat Danny zich aan onze vereniging wil verbinden.
    Daarmee zal Danny de eerste trainer/coach zijn die ons 1e elftal zal begeleiden bij het zaterdagvoetbal.

Wij hopen jullie voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je wel vragen hebben, reageer dan via
    secretariaat@svmarienheem.nl.

Bestuur S.V. Mariënheem