• Na ontelbare jaren leider te zijn geweest bij zowel de jeugd als de senioren is Marcel Oosterlaken eind vorig seizoen gestopt als leider. Voor zijn oude/ouwe team reden genoeg om hier even stil bij te staan.

Op 6 november stond Marcel daarom even in het zonnetje. Uiteraard wilde hij wel graag een taak hebben zoals het een rasecht kaderlid betaamt. Hij floot daarom onze wedstrijd van Marienheem 3. In de rust was er voor hem koffie met gepast gebak samen met de kneuzen van het team en leider Roel. Oud-leider Bart Pronk was hierbij ook uitgenodigd maar lag helaas ziek op bed.
    Na de wedstrijd stond er een borrel op de agenda en daarbij werd een smakelijke lunch aangeboden aan  Marcel. Al met al een gezellige en dikverdiende dag voor Marcel. Gelukkig blijft hij kaderlid, waaronder dus scheidsrechter.
    Marcel, nogmaals bedankt!
    Mariënheem 3